wtorek, 11 października 2022

477. Drobiazgi szydełkowe.

 Witam :)

  Obecnie robię szal i czapkę dla kogoś. I nie mogę jeszcze pokazać. Żeby znowu tu nie było pustki przez miesiąc albo dłużej, to pokażę małe coś :)

  Na grupie"Świry rękodzieła inspirują" na Fb, co jakiś czas odbywają się live'y (mam nadzieję,że dobrze odmieniam) Takie lekcje na żywo, z różnych dziedzin rękodzielniczych. Niestety ani moje umiejętności, ani inne możliwości nie pozwalają na branie udziału we wszystkich. Niektóre mi się podobają, jednak zostaje tylko podziwianie. Ale gdy dotyczą szydełkowania to i owszem staram się być obecna i czasem nawet odrobię zadanie ;) 

Ostatnio brałam udział w dwóch takich spotkaniach. 

A to efekty mojego dłubania szydełkiem :

 Mała dynia ... 

... tu z taką z przed dwóch lat...
Obie lekcje prowadziła Ula :) 

i żółwik... na podstawie live'a prowadzonego przez  Iwonkę :)
   skorupka jest cała po mojemu ;)

Na razie tyle.
Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)


14 komentarzy:

  1. Fajne są te maleństwa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne! I to jest pierwszy raz, Wow! Chciałabym by każdy mój pierwszy raz tak wyglądał. Normalnie urodziłaś się z szydełkiem w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółwik jest rewelacyjny! A i dynie cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółwik przesłodki 😍
    Ja też nam takie dyńki 2szt. robione na lajwie u Świrów pod dyktando Uli🙂
    Hehe...i pewnie robiłyśmy je razem, no proszę jakie miłe zaskoczenie dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak tylko mogę to gdy Ula prowadzi live'a to jestem i coś tam robię. Lubię jej słuchać , Ewy i Marty też :)

      Usuń
  5. Taka umiejętność zawsze się przydaje, urocze dynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jednak przy twoich haftach moga się schować :)

      Usuń
  6. Jaki słodkie prace powstały. I dynia i żółwik są mega śliczne :)

    OdpowiedzUsuń