poniedziałek, 17 października 2022

478. "Wiedźmin" -Kolejna zakładka

 Witam :) 

    Dziś króciutko.

Kolejna zakładka do zabawy na fb-owej grupie "Świry rękodzieła inspirują"



 Co miesiąc chętni wykonują zakładkę do konkretnej książki. We wrześniu królował "Wiedźmin" - A.Sapkowskiego. 

Moja wersja :

przód -- tył.

  W tym temacie robiłam zakładkę w zeszłym roku na prośbę pewnej osoby. W zasadzie to dwie, ale druga była w zupełnie innej "branży" i jakoś ich nie pokazałam. 

przód:
tył:
I z tego co wiem dobrze się trzyma i jest używana do tej pory :)

Ps. Teraz w temacie są "Wichrowe wzgórza" ...nie czytałam, a film  jakoś mi do gustu nie przypadł...

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




13 komentarzy:

  1. Super zgrana zakładka z książką."Wichrowe wzgórza "podobają mi się i jako film i książka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z filmami u mnie bywa różnie, czasem jest kilka ekranizacji , zależy którą się obejrzy ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakładki. Wichrowych wzgórz też nie czytałam ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakładki !!! Twoje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Wichrowe Wzgórza. Moja ukochana lektura ze studiów. Filmu nie oglądałam, ale książka robi wrażenie ponurością i takim nieokiełznaniem. Ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz jak to z gustami literackimi bywa :) . Moją ulubioną lekturą z czasów szkolnych byli "Nędznicy" i "Cudzoziemka".

      Usuń
  6. Ciekawa zakładka, choć wydaje się nieco mroczna.

    OdpowiedzUsuń