czwartek, 3 listopada 2022

482. Kalendarz adwentowy 2022- 11

 Witam :)

Jak ten czas ucieka. Im jestem starsza tym mam wrażenie, że szybciej. 

 Kalendarzowa zabawa u Splocika dobiega końca.





Wykonałam wszystkie wymagane motywy. Pora je pokazać.




  Dwadzieścia cztery motywy z numerkami. Mam je podzielone po 8, na trzech różnych tłach. Myślałam, że lepiej będą wyglądać obok siebie. Jednak te czerwone w paseczki za bardzo się "rzucają" w oczy.  

 Do końca miesiąca jest czas na wykończenie kalendarza. By pokazać całość w dniach 1-5 grudnia.


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)


16 komentarzy:

  1. Pieknie, jak ten czas przeleciał, czekam na gotowca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie prezentują się wszystkie motywy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełka. Takie kolorowe. Podziwiam. Na pewno ucieszą obdarowanego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kalendarz adwentowy. Piękna dekoracja oraz wspaniała pamiątka, która ułatwi odliczanie dni do świąt.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! I to prawda, że najbardziej rzucają się w oczy te mocno czerwone, mimo to pięknie się prezentują. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje kolorowane motywy. :)
    Fajnie zaprezentowałaś wszystkie motywy i myślę, że Twój kalendarz przyjmie jakąś niespotykaną formę.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne elementy stworzyłaś do kalendarza adwentowego. Nie mogę się doczekać, by zobaczyć efekty końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo i wesoło :) Najwięcej mojej uwagi przykuł Kłapouchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne motywy są prześliczne. Nawet nie potrafię wybrać tego jednego naj.

    OdpowiedzUsuń