czwartek, 15 grudnia 2022

489. "Harry Potter "- zakładka

 Witam :) 

Grudzień mi schodzi na nadrabianiu wszelkich zaległości :/

 Kolejna zakładka do zabawy na fb-owej grupie "świry rękodzieła inspirują" tym razem książka, która jest inspiracją to 


"Harry Potter" -J. K. Rowling 

Moja wersja zakładki. Papierowa i bardzo prosta

Może uda mi się nadrobić brakujące do końca roku. Brakuje mi zakładki do książek: "Atlantyda, wyspa ognia"(której wcale nie znam) i "Pan Kleks"

Dziękuję za komentarze.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




13 komentarzy:

  1. Świetna zakładka. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zakładka do książek o Harrym Poterze. Trzymam kciuki, żeby udało się Tobie zrobić w tym roku zakładki do "Atlantydy" i "Pana Kleksa".

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zakładka! Ja nie używam, tylko zapamiętuję stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka nie musi być na bogato, ważne, żeby spełniała swoją rolę. Twoje są proste i śliczniutkie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarodziejska zakładka Ci wyszła. Kochana Mięto, korzystając z okazji życzę Ci dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. I żeby nie opuszczała Cię wena w tworzeniu kolejnych cudownych rzeczy. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, klimatyczna. Proste są najlepsze i najwygodniejsze! Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka oddaje ducha książki i wyszła świetnie. Uściski

    OdpowiedzUsuń