środa, 28 grudnia 2022

490. Jesienne biskornu.

 Witam :)

Święta, święta i.....po świętach.

  Pogoda się popsuła. Wyjeżdżaliśmy na Święta w deszczu  i wracaliśmy w deszczu. Nie pamiętam kiedy słońce ostatnio świeciło. Ciągle tylko szare, ciemne chmury wiszą na niebie. A śnieg ?Zamiast u nas, to zasypało USA .  U nas za to pada co trochę od poniedziałku.

Pogoda iście późnojesienna.

 Więc pokażę zaległe jesienne biscornu  w ilości, aż dwie sztuki ;)

 Do zabawy  kolorowe biscorniaczki  


Zaległy październik , gdzie tematem była Jesień .

Dla mnie jesień to przede wszystkim kolorowe liście. Liście niby takie same a każdy ciut inny. 



Niestety oglądałam film i krzywo zszyłam :/

  Kolejny jesienny miesiąc to listopad. Temat był przewrotny, nie żaden bowiem Halloween jak większość myślała, lecz kuchnia .

 


A jak "kuchnia" to herbatka w filiżankach. Ponieważ słodzę to na odwrocie są łyżeczki :)



  Został mi jeszcze do pokazania grudniowy. Może zdążę go skończyć przed Nowym Rokiem

  Za oknem tak wieje, że aż szum słyszę . Biorąc przykład z Kubusia życzę wszystkim, miłego Wiatrodnia :) 




 
Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)
I dziękuję, że jesteście i zaglądacie :*

5 komentarzy:

  1. Piekne biskorniaczki, pogoda nas nie rozpieszcza , u nas też ale najgorsze są wiatry Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś super wzorki na biscornu.

    Oba mi się podobają nawet ten krzywusek :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te biskorniaczki. Są takie słodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe liście i kolorowe filiżanki, super wyszły biscorniaczki. Dziękuję za udział w zabawie i czekam z ciekawością na biscornu świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wyszły, szczególnie ten z filiżankami :)

    OdpowiedzUsuń