wtorek, 3 stycznia 2023

493. Zimowe biskornu .

 Witam w Nowym Roku :)

 Już Nowy Rok nam panuje od kilku dni. Ja jednak pozostanę przez jakiś czas jeszcze w starym. Eh, te zaległości... 

Zaległe grudniowe biscornu do zabawy na blogu Haft i patchwork ...



miało być w temacie świątecznym.  U mnie są świąteczne skarpety na prezenty i czapki mikołaja. I błyszczący śnieg, niestety mało widoczny.

 Jest to mały wzorek mieszczący się na kwadracie wielkości 34 x 34 krzyżyki.

Wszystkie razem, które zrobiłam od początku zabawy. Dopiero tu widać  jak maleńki jest ten grudniowy




Dziękuję, że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

7 komentarzy:

  1. Mięto to nie ważne, że spóźniony, że mały, super że jest. Czapeczki mikołaja i skarpety to fajny pomysł. Dziękuję za udział w zabawie i że nie rezygnujesz tylko w swoim tempie tworzysz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluch jest piekny a galeria poprzednich wspaniała.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno u Ciebie nie byłam, nie wiedziałam, że ,,biscorniaczki,, robisz (ja jednego w życiu zrobiłam i ... na nim poprzestanę) :) Twoje igielniki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie igielniki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny zestaw powstał:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń