środa, 4 stycznia 2023

493. Rękodzieło i przysłowia -12

 Witam :) 

  Ostatnie już zadanie w zabawie u Splocika  dotyczącej interpretacji przysłów poprzez różnego rodzaju rękodzieło. 




Grudniowe przysłowia jak zawsze były dwa do wyboru.

1. Nie odmawiaj przyjęcia podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi.
2. Nie będzie ryba rakiem. 

   Z różnych powodów ostatnie miesiące roku bywają dla mnie byle jakie. Nie mam w zasadzie co pokazać. Jednak nie chcę mieć znowu ogromnych zaległości na Nowy Rok, potem to się ciągnie i ciągnie. I zniechęca do czegokolwiek. 
 
 Wybrałam przysłowie pierwsze i słowo podarunekMyślę,że większość osób biorących udział w zabawie wybrało tak samo. Mimo wszystko Grudzień służy podarunkom :) 
Drobiazg pokażę. 
 Zrobiłam świąteczny tag, i szydełkową gwiazdeczkę(nie zrobiłam zdjęcia) taką samą jak pokazywałam TU . Dodałam je do karty ATC, którą wysłałam w ramach wymianki. Trochę już mam różnych kart ATC ( Artist Trading Cards) może kiedyś oddzielny post o nich napiszę.

W tej zabawie mam też jedną zaległość, dotyczy października . Gdzie były takie przysłowia do wyboru:

1. Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno.
2. To łatwe, cudzymi rękoma wyjmować kasztany z ognia...

Wybrałam przysłowie pierwsze i słowo drewno .
Moja praca jest ze szpatułek lekarskich(mogą być patyczki od lodów) a one są z drewna.
Aniołek z niebieskimi skrzydełkami


ogląda świat z wysokości choinki ..



Bardzo dziękuję Splociku za tę zabawę. Za trud włożony w jej organizację i prowadzenie. To nie lada sztuka wyszukiwać mało znane przysłowia. 
Większość była nieznanych dla mnie :)

Wszystkie moje prace w ramach tej edycji 


 Dziękuję ,że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

18 komentarzy:

  1. Śliczne prace , a aniołek jest cudny. Gratuluję wytrwania w zabawie. Dobrego roku 2023. Pozdrawiam serdecznie ☃️☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jesteś na bieżąco, szybko nadrobilas.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace wykonałaś. :)
    Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są cudne, podziwiam!
    Życzę wspaniałego i twórczego 2023 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Brawo! Aniołek śliczniutki, świąteczny tag również! Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny świąteczny tag i uroczy aniołek. Super prace wykonałaś na zabawę u Splocika. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag i uroczy nioebiański Aniołek :) Wszystkiego dobrego w 2023 roku!

    OdpowiedzUsuń