środa, 11 stycznia 2023

494. Rękodzieło i przysłowia albo... -1

 Witam :)

Kolejna edycja interpretacji ciekawych przysłów Splocika, rozpoczęta :) 

(zasady) 


 


Przysłowia styczniowe :

1. Brama dobroczynności trudno się otwiera i trudno zamyka. 
2. Za pieniądze kupisz dobrego psa, ale nie kupisz za nie merdania jego ogona.

Wybrałam przysłowie drugie i słowo "psa" 
Oto i mój pies... 


i miejsce dla psa ...


 Piesek szydełkowy pilnuje plecaka :) 

 Dziękuję, że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

14 komentarzy:

  1. Widzę, że ruszyłaś z kopyta i myślę, że zamierzasz nie spóźniać się. :)
    Ale wiesz, że jak trafi się spóźnienie, to nie będzie problemu. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Cieszę się, że bawisz się ze mną nadal. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno będę próbowała zmieścić się w terminie .

      Usuń
  2. Jaki słodki, trudno wykonać takie maleństwo, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak!! robi duże wrażenie i na pewno wywoła niejeden uśmiech:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Poprawił humor córce. Nogę ma w gipsie.Uziemiła się akurat na ferie :(

      Usuń
  4. Jaki śliczny i słodki psiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy piesio, jeszce nigdy nie próbowałam swoich sił z amigrumii, może kiedys
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń