środa, 15 lutego 2023

501. Rękodzieło i...anagramy -2

 Witam :)

Drugie zadanie u Reni  w ramach zabawy .


Część pierwsza -

rękodzielnicza : 

to kolor biały, piórka i litery C lub/i H 

U mnie i tym razem czapka ale biała. Mam  kolor i literkę C :)

Wzorek wychodzi trochę po skosie, ale przy noszeniu tego nie widać. 




eh..nie umiem robić zdjęć ;/

Część druga :

skojarzeniowa...

Ułożyć jak najwięcej słów (dozwolonych według zasad) z tej rozsypanki :

YZNNKWAAAEIIMGYSTW 

Jest to tytuł książki-

"Zanim wystygnie kawa"--Toshikazu Kawaguchi 

Niby literek dużo, a jakoś ciężko mi się w tym miesiącu szukało:/

Znalazłam tyle:

 Aga, Anna, Agawa, asy, ananas, Ewa, egzamin, gaz, gem, gest, gama, gaza, giez, gna, gwasze, gzyms, iks, inny, kamea, kantyna, kanwa, kanie, kazanie, kawa, kmin, kiwa, ksywa, kwasy, mag, mak, maik, masa, maski, Maks, miazga, men, mewa, mnisi, mig, mika, mina(twarz), mini, miny(wybuchają) misa, msza, mysz, nas, nagi, nawias, nie, niania, Nysa, sam, sagan, sake, sanie, senny, siwy, sny, stanie, stygnie, syn, syk, szew, szyk, szyny, zanika, zna, zew, zima, ziewa, znak, zmywa, zysk, zniknie, waga, wakat, wanna, wata, wasz, wie, wsi, wina, weki, wesz, wymaz, wygnie, wyka, wynik, wystawa, wyszynk,wymazane.


Na pewno jest dużo, dużo więcej do wyszukania. 


Dziękuję,że zaglądacie. 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)



17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna czapka i słówek też dużo ułożyłaś (znalazłam takie, których nie mam).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szukam słówek tylko jakas robótka.Czapka jest urocza, często na głowie inaczej wygląda, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka.
    Sporo wyrazów ułożyłaś.
    Ja nie bawię się w wyszukiwanie słówek, tylko włączam moje szare komórki, by nie zardzewiały. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tia ..nie szukasz..twoje szare komórki widać same szukają i znalazły ich ho,ho ho i trochę :D
      Uściski ślę :)

      Usuń
  4. Piękna bielutka czapeczka i jak dużo słów!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka . Dużo stworzyłaś anagramów. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami tak jest, że ciężko nam jest za coś sie wziąć lub ułożyć, ale i tak słówek ułożyłaś dużo:) a Czapka super! są takie wzory że robiono na okrągło lubią się skręcać, wystarczy wziąć nieco większe rozmiar drutów, na szydełku nie mam pojęcia;) a pranie i układanie/formowanie nie pomogły?
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki wzorek dziwny. Gdybym robiła od prawej do lewej i obracała wtedy się nie kosi, ale na czapce dziwnie by wyglądał .

      Usuń
  7. Fajne czapka. Wśród słów, które znalazłaś są takie, których ja nie wyszukałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna czapka :) musi świetnie wyglądać kiedy jest biało dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka jest urocza a wzorek na pewno się prostuje po założeniu czapki na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra zabawa dla mózgu :) I ile kreatywności trzeba wykazać. Uściski

    OdpowiedzUsuń