poniedziałek, 27 lutego 2023

502. Kolorowe biscorniaczki - 2 . Oraz Rękodzieło i...2

 Witam :)

  Zauważyłam, że powtarza się u mnie pewna cykliczność . Raz mam dużo energii i robię kilka rzeczy na raz, a za jakiś czas nic mi się nie chce i wszystko rozgrzebane leży i czeka na zmiłowanie. I taka amplituda  niestety ostatnio długo już trwa. Raz w górze, a raz na dnie. Jak jest ładna pogoda moje chęci oscylują w górę, a jak jest paskudnie lecą na łeb na szyję w dół.

Eh..człowiek się starzeje i marudzi na wszystko :(

  Z powodów powyższych (w skrócie- lenia) mam do pokazania tylko jedną pracę. Jest to igielnik - biscornu w serduszka.

 Przed zszyciem:

I zszyty:

Zgłaszam go do wyzwania na blogu  Haft i Patchwork




gdzie obowiązywał taki temat:  "...miłość, serduszka i kolor czerwony"

Oraz do zabawy u Splocika 



gdzie pasuje do przysłowia pierwszego :
1. Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić.

Wiadomo, że chodzi o słowo "serce"


Cieszę się, że zaglądacie .

Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

14 komentarzy:

  1. Sliczny jest no i 2 zabawy są ogarnięte.Przy takiej pogodzie to nie tylko Ty masz takie wzloty i upadki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę post trzeci raz. Nie wiem o co chodzi z tym blogerem. Wzór fajnie dobrany do zabaw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Coś bloger chyba miesza. Sprawdzałam wszędzie i w spamie też, nie było więcej komentarzy.

      Usuń
  3. Śliczny wyszedł igielnik i bardzo fajny wzór wybrałaś. Cały igielnik z góry jest ozdobiony i taki serduszkowy :)
    Też niestety miewam lenia, ale nie mogę sobie niektórych rzeczy odpuścić, a przydałby mi się urlop, chociaż krótki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny igielnik i jak dużo serduszek. :)
    Takie wahania nastrojów ma chyba sporo ludzi na przełomie zimy i wiosny.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czerwoniutko-serduszkowe biscornu. Bardzo mi się podoba:) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń