piątek, 10 marca 2023

505. Blogowe polecajki

 Witam :)

  Tytuł częściowo podkradłam od Małgosi z bloga "Sztuka w papilotach" . Ponieważ spodobał mi się jej pomysł, który jest odpowiedzią na wpis innej jeszcze osoby. Trochę to nieskładnie wyszło, więc odsyłam do wpisu Małgosi z początku stycznia, gdzie wszystko wyjaśnia i zamieściła pierwszą część o swoich ulubionych blogach, które poleca . A tutaj już kolejna porcja jej polecajek :)

   Czytając ten wpis dotarło do mnie, że ja też mam dużo blogów na liście czytelniczej. Niektóre odwiedzam od dawna, inne niestety mają ostatni wpis z przed kilku lat(wielka szkoda) Inne zostały zamknięte na stałe lub trzeba mieć zaproszenie. A są i takie, gdzie osoby je prowadzące więcej czasu poświęcają teraz na  Fb. I ja to rozumiem, każdy wybiera co mu lepiej pasuje :)  

   Wracając do blogów. Te, które ja obserwuję dotyczą przeważnie wszelakiego rękodzieła. Kilka wybitnie czytelniczych i kilka kulinarnych  i chyba jeden czy z dwa o szyciu. I kilka  zwyczajnie o życiu. Zaglądam też na kilka zagranicznych ;)

Dziś może o kilku słów parę. 

Staram się systematycznie, choć nie zawsze mi wychodzi odwiedzać te blogi:

Sztuka w papilotach - blog Małgosi, o której wspomniałam na samym początku :)

Rękodzieło przy kawie- blog Izabeli, która pięknie rysuje i maluje, a jej Anioły są cudne :)

Splecione nitki i słowa - blog Splocika, mistrzyni haftu i w znajdowaniu przysłów ;) 

Zaglądam do niej od lat  podziwiając jej prace i biorąc udział w różnych zabawach. Myślę, że mogę powiedzieć iż troszkę się znamy.  Prowadzi również drugi blog , w którym pokazuje prace w technice frywolitki. Piękne i dla mnie niepojęte.

To co lubię - blog Renaty, mistrzyni dziergania na drutach. Jej ażurowe chusty są cudne :)

Klub twórczych mam - Moje dzieci już wyrosły ze wspólnych zabaw kreatywnych :) Jednak zaglądam z sentymentu :)

EF-ka - blog Ewy, która cudnie koloruje i piękne prace mixmediowe tworzy :)

Deni- Mix - blog Danusi Popowicz. Artystki w Zentangle i twórczyni miniatur. Dzięki niej dowiedziałam się co to jest Zentangle i neurografika.  

Wielkie małe pasje -blog Justynki, która szyje ręcznie cudne skarpetkowe laleczki  :)

Robótki ręczne na wesoło- blog Agaty. Mamy gromadki pociech, mamy przez wielkie M, a mimo to mającej czas na prace ręczne. Podziwiam nieustannie niewyczerpane pokłady energii :) 

Rękodzieło Etoile - karteczki, różne media i książki też :)

Misiowy zakątek - blog Czarnej Damy o zdolnościach wszelakich. Oraz wielkim i szczodrym sercu

Koraliki tudzież- blog Weroniki, która wykonuje piękną biżuterię z koralików. również na specjalne zamówienia. Zawsze podziwiam jej prace. 

Na razie tyle wystarczy.  

Dziękuję, że zaglądacie.

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)


26 komentarzy:

  1. Mamy zdolna i cudowną rodzinkę blogową,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) I nikt nie jest w stanie polecić wszystkich odwiedzanych przez siebie blogów w jednym wpisie :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za polecajkę:) To, że się w niej znalazłam jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem:)
    Ostatnio tak mało mam czasu na blogowanie i nawet tworzenie, że jeżeli już się do czegoś "przyłożę" to jak zwykle jest to anioł lub inny obrazek religijny. I chociaż kocham je malować całym sercem, to myślę czasami, że zanudzam. Tym bardziej cieszy mnie każde miłe słowo i daje taki pozytywny impuls do pracy, że markerowe malunki pojawiają się non-stop.
    Większość blogów polecanych przez Ciebie znam i też bardzo lubię:) Chętnie poznam pozostałe. Pasja w życiu daje tyle radości. Super jest dzielić ja z innymi.
    Jeszcze raz serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za możliwośc podziwiania Twoich Aniołków

      Usuń
  3. Bardzo dziękuje za miłe słowa na temat mich blogów i polecenia ich. :)
    Fakt, można powiedzieć, że po tylu latach odwiedzania się wzajemnego i wspólnych zabaw, znamy się trochę albo trochę więcej, lecz tylko medialnie.
    Niemniej jest mi bardzo miło, że znajomość ta przetrwała przez lata. :)
    Odnośnie polecania blogów, to kiedyś, jeszcze na bloxie, były takie zabawy z polecaniem odwiedzanych blogów.
    Mogę powiedzieć, że każdy blog umieszczony u mnie (ale też u Was) na stronie głównej w bocznej szpalcie, to już swego rodzaju polecenie do odwiedzenia blogów, a każdy sam zdecyduje, które blogi będzie odwiedzać częściej.
    Szkoda, że niektóre blogi zniknęły, część istniejących zakończyły aktywność, ale nie znane są przyczyny tego stanu rzeczy.
    Nie usuwam blogów takich, do których mimo braku aktywności można zajrzeć i poszukać ciekawych inspiracji.
    Ależ rozpisałam się, cóż, to jest temat rzeka...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zupełną rację. Z blogami na pasku bocznym jest tylko taki problem, że osoby z zewnątrz nie widzą ich, jeśli nie są aktualizowane.Tak jak ja miałam problem ze znalezieniem"jaskółki"

      Usuń
  4. Ciekawy to pomysł z tymi ulubionymi blogami. Można trafić na coś fajnego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre z nich znam, niektórych jeszcze nie :) chętnie zajrzę nowe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z blogowymi polecajkami.

    Kiedyś na jednym z blogów (nie pamiętam jakim) - 1,5 roku temu autorka zaproponowała, aby utworzyć na swoim blogu kalendarz adwentowy z listą adresów blogów, które się odwiedza. Muszę przyznać, że był to ciekawy pomysł....

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I codziennie inny blog odwiedzić? Mogło by być ciekawie

      Usuń
    2. Codziennie od 1 do 24 grudnia podawało się www jednego ze swoich ulubionych blogów, które najczęściej się odwiedza, są inspiracja, czy pisane są z pasją...
      Tutaj: https://klaudiazuberska.blogspot.com/2021/11/advent-blog-calendar-2021-czwarta.html zostały przedstawione zasady.

      Usuń
    3. Widzę, że w ubiegłym roku również akcja z blogowym kalendarzem adwentowym miała miejsce: https://klaudiazuberska.blogspot.com/2022/11/advent-blog-calendar-2022.html#more

      Usuń
    4. Witam serdecznie ♡
      Cudowny wpis! Uwielbiam takie polecajki, zawsze staram się poznawać jak najwięcej blogów bo co blog- to inna piękna pasja :) Fajnie dzielić się adresami blogów, nie wszystkie się zna, dzięki takim wpisom można poznać wspaniałe osoby ^^ A piszę tutaj, pod tym komentarzem bo wydaje mi się że Basia wspomina o Advent Blog Calendar, jakby co, organizowany jest u mnie co roku i też polega na polecaniu swoich ulubionych blogów :)
      Pozdrawiam cieplutko ♡

      Usuń
    5. Dziękuję za namiary,Zajrzę :)

      Usuń
  7. Ojej, znalazłam się we wspaniałym towarzystwie! Kochana, dziękuję Ci serdecznie za polecenie mojego bloga - aż mnie tym trochę zawstydziłaś, bo znowu ostatnio mam przydługą przerwę w blogowej aktywności... muszę to czym prędzej naprawić! Blogi, o których piszesz, w większości znam dość dobrze, do niektórych stale zaglądam, a do pozostałych też chętnie zajrzę. Cieszę się, że kolejne osoby przyłączają się do pomysłu z poleceniami, trzeba troszeczkę rozruszać tę naszą blogosferę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł z tą polecajką. Zwłaszcza, że nie wszystkie blogi się zna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj końcówką przedwiośnia
    Do mnie też trafiłaś dzięki innym stronom i mam nadzieję, że zostaniesz. Z Lenką znam się już kilka lat.
    Życzę szybkiego nadejścia kolorowej Pani Wiosny

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za polecenie, ja jednak od FB wolę tego bloga, czasem dodaje tylko zdjęcie, bez komentarza, ale czuję się tu jak wśród swoich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z polecajką. Blogerzy powinni się wspierać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje- to dla mnie ogromne wyróżnianie, tym bardziej że znalazłam się w gronie moich ulubionych znajomych;) choć nie wszystkie znam i odwiedzam i chyba trzeba będzie to zmienić:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super polecajki, część z nich już znam :D Dobrej niedzieli :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie polecajki bardzo pomagają, dobrze, że o tym piszesz wtedy łatwiej dworzec do ciekawych blogów.

    OdpowiedzUsuń