piątek, 30 czerwca 2023

513/ Rękodzieło i anagramy- 6

 Witam :)

W czerwcowej odsłonie zabawy u Reni 





takie były wytyczne :
Rękodzielniczo-

M i/lub D--------żółty--------liście   
I moja praca: 




Duży, żółty tulipan i ma liście. W zasadzie jeden ale jednak :)

anagram:
 EEWDCERIWLĘE - Olga Rudnicka

Jest to tytuł książki - "Dwie lewe ręce " 

Udało mi się znaleźć takie słowa :
3 literowe  : 
  cię, cel, idę, drę, wie, wir, rwę, Eli
4 literowe :
   cele, lecę, lewe, lwie, ręce, cerę, więc, wlec, wlew
5 literowe
   cielę, diler, lider, lwice, lecie, wiele, wędce, 
6 literowe
   delcie, leciwe, ledwie, wielce, wiercę
7 literowe
   dilerce, widelec, 

Dziękuję, że zaglądacie 
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)



10 komentarzy:

  1. Fajnego tulipanka zrobiłaś, no i te słówka do których nie mam cierpliwości, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero za 5 razem udało mi się zalogować:( Pomysł z tulipanem, świetny- bardzo mi się podoba:) Poradziłaś sobie też ze słówkami i za to podwójne brawa:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Coś się dzieje czasem z bloogerem.I ja się dlatego ostatnio w ogóle nie wylogowuję z konta google i nie mam problemów pisać u kogoś.

      Usuń
    2. Ja też sie nie wylogowuję, a wchodząc na swojego widzę - zaloguj sie, więc to chyba Blogger nas wylogowuje?

      Usuń
  3. Super tulipan szydełkowy. Będzie z pewnością bardzo długo ozdobą domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałabym zrobić jeszcze inne kwiaty. Może się udadzą.

      Usuń
  4. Śliczny ten tulipanek. I co najważniejsze - nigdy nie zwiędnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tulipanek :) Musisz "koniecznie" dorobić jeszcze kilka, żeby powstał bukiet. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń