środa, 28 czerwca 2023

512. Biscornu -5

 Witam :)

  Powinnam pokazać biscornu w temacie czerwcowym, ale nie skończyłam go jeszcze...niestety. Mam do pokazania z poprzedniego miesiąca. 

Majowym tematem zabawy...



były-motyle 

Mój wygląda tak: 








 Czerwiec jest ostatnim miesiącem tej zabawy. Mimo, że niestety nie zawsze udawało mi się zrobić prace w terminie, i obecną pracę też dopiero w lipcu pokażę to jednak bardzo miło mi było brać w niej udział. Bardzo dziękuję Marioli /https://haftipatchwork.blogspot.com/ za zorganizowanie tej zabawy :)

Dziękuję, że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie - Mięta :) 

6 komentarzy:

  1. Czasem się zdarza, że plany sobie, życie sobie. Ważne, że dobrze się bawisz i powstał kolejny fajny igielnik. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki słodki ten Twój b8scorniaczek,nadrobisz w lipcu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Często bywa, że plany sobie, a życie sobie.
    Zabawy są, by się bawić, a nie stresować i tak to traktuj.
    Igielnik śliczny, a przez te motylki wydaje się taki lekki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny biscorniaczek w pastelowe motylki. Dziękuję za udział w zabawie, miło mi, że tworzysz, a czas w tym wypadku nie jest ważny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny biscorniaczek z motylkami. Kojarzy się z wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny igielnik. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń