środa, 28 czerwca 2023

511. Taki sobie serniczek.

 Witam :)

Splocik na czerwiec, w swojej zabawie 




  takie wybrała przysłowia :

1. Kompromis to sztuka dzielenia ciasta tak, aby każdy myślał, że dostał największy kawałek.

2. Wszyscy żyjemy pod tym samym niebem, ale horyzonty u różnych ludzi są różne.


  Jakieś chyba zamroczenie umysłu mam ostatnio jeśli chodzi o myślenie kreatywne, lub za dużo problemów..albo jedno i drugie. W każdym razie nie miałam pojęcia co zrobić. Dopiero po przeczytaniu wpisu Splocika mnie olśniło. Przecież  pomysł podany był w pierwszym przysłowiu na przysłowiowej tacy przed samym nosem go miałam ....
A o co chodzi? O dzielenie ciasta przecież :)

Patrząc na ciasto Splocika też naszła mnie ochota na serniczek :) 

 Miał być sernik z truskawkami i oczywiście z truskawkową galaretką. Wszystko co potrzebne  poza truskawkami miałam w domu.   A przynajmniej tak mi się wydawało...
Truskawki kupiłam. 
Zabrałam się za przygotowanie galaretki i....  kilka smaków nawet było , ale truskawkowej nie. Nawet takiej, żeby choć kolor czerwony miała tez nie.
Więc zrobiłam sernik na zimno z truskawkami i galaretką jagodową.... Całkiem smaczne połączenie :)

Dzielenie ciasta ..






Niestety zdjęcie niezbyt eleganckie... tortownica okazała się nieszczelna. 
Eh..trzeba kupić nową

Dziękuję, że nadal zaglądacie. Mimo długiej mojej nieobecności .

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




5 komentarzy:

  1. Ciasto na pewno było smaczne i ledwo wspomnienie o nim zostało :) Hihi, wszyscy teraz kuszą ciastami i deserami owocowymi... Buźki

    OdpowiedzUsuń
  2. Serniczki na zimno są proste w wykonaniu i smaczne. :)
    Uzyskałaś super kolorystykę i to połączenie smaków musiało być wyjątkowe; :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna interpretacja przysłowia. Ciasto na pewno było smaczne i wpasowało się w letnią kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaowocowało w tym miesiącu ciastami, ładnie wygląda i smaczne też było.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serniczek wygląda niezwykle apetycznie

    OdpowiedzUsuń