wtorek, 30 maja 2023

510. Motylki i pszczółki .

 Witam :)

 Na Fb-owej grupie "Świry rękodzieła inspirują" jest cykliczne wyzwanie dotyczące wpisów do ARt-journala.  Czasem coś zrobię. Ostatnia moja praca jest do pewnego cytatu. I pasuje również do jednego z tematów majowych podanych przez Splocika w jej zabawie :

Przysłowie :

 1. W maju zbiera pszczółka, zbierajże też i Ty ziółka. 

Ogród pełen kwiatów, ptaków i kolorowych motyli. 

Pszczoły też są :) 




Dziękuję, że zaglądacie.

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)





9 komentarzy:

  1. Ładnie to wygląda , pieknie wpasowalas temat do przysłowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest jak należy , pięknie wyszło. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wpasował się ten wpis do majowego zadania. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku :) Mam nadzieję,że nadrobię i zaległe

      Usuń
  4. Typowo wiosenny, lekki, ciepły wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kompozycja, Mięto. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń