piątek, 18 sierpnia 2023

516. Góry ...

 Witam :)

Dawno nic nie pokazywałam, choć trochę drobiazgów zrobiłam, większość pierdółek papierowych. 

Drobiazg do pokazania mam, który pasuje do zaległego lipcowego tematu w zabawie u Splocika 

 

W lipcu były dwie propozycje  :

- przysłowie 
1. Pomyłki są jak góry; im wyżej zaszedłeś, tym więcej ich widzisz dookoła.

i  cytat 

2. "Jeśli czujesz, że jest coś, co powinieneś robić, jeśli masz do tego pasję, przestań marzyć i po prostu zrób to." - Wanda Sykes


  Jak można się domyślić po tytule, wybrałam z przysłowia słowo "GÓRY" 
Pierwotnie plany były zupełnie inne, chciałam zrobić coś co"chodzi" za mną od bardzo, bardzo dawna....ale znowu nie wyszło : / 

A góry ...góry bardzo lubię i te mniejsze jak moje ukochane  Góry Świętokrzyskie i te wielkie jak Tatry.  Pasma górskie w Polsce są niezwykle zróżnicowane, piękne i każde inne jak Beskidy czy Sudety  .  
Wracając do mojej pracy. Oto moje góry :



Jest to karta ATC warstwowa. Wymiary 6,4 cm x 8,9 cm. Zrobiłam ją na podstawie live'a prowadzonego przez Beatkę na grupie Fb
"Świry rękodzieła inspirują"

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

19 komentarzy:

  1. SUPER. Podziwiam to atc, mi jakiś to nie wychodzi. Ale Wasze zawsze mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie za to kartki kiepsko wychodzą, a twoje są śliczne :)

      Usuń
  2. Rewelacyjnie wyszło, nowa technika, gratuluję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : ) Czasem muszę za coś zupełnie innego się zabrać.

      Usuń
  3. Nie znam się na wykonywaniu ATC, ale podobają mi się te karty. :)
    Twoja z górą jest super. :)
    Moje pierwsze spojrzenie napotkało oczy i usta w tym widoku gór. :)
    Czasami widzę coś innego niż wszyscy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie i wcale nie przeszkadzają mi Twoje spóźnienia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tam podoba, jak ktoś inaczej odbiera głębię w pracach :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci to wyszło. Jestem zachwycona efektem końcowym. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny obrazek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, fajne, bardzo ciekawie wygląda. Jakby miało kilka tekstur. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały górski pejzaż, a te warstwy robią niezwykłe wrażenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ATC, bardzo ciekawy obraz przedstawiający góry.

    OdpowiedzUsuń