środa, 20 września 2023

518. Rękodzieło i przysłowia - 9

 Witam :)

W zabawie 


prowadzonej przez Splocika. We wrześniu obowiązują takie tematy do wyboru :


- przysłowie:
1. Gdy wrzesień bez deszczów będzie, w zimie wiatru pełno wszędzie.

- cytat:
2. Nie bądź w swoich działaniach zbyt bojaźliwy i wybredny. Całe życie to jeden wielki eksperyment. Im więcej będziesz eksperymentować, tym lepiej.  - Ralph Waldo Emerson

Wybrałam cytat i słowo eksperyment .  

 Pierw jednak trochę wyjaśnienia.

Osoby ,które interesują się scrabbokingiem  lub techniką  decoupage  prawdopodobnie znają firmę - ITD Collection z Łodzi. 
 
 Przypadkiem siedziba firmy mieści się nie bardzo daleko ode mnie . Kilka przystanków autobusem :)  Co jakiś czas organizowane są tam ciekawe warsztaty. Kiedyś brałam udział w dwóch (2021 r). Jeden prowadziła Ula , a drugi Marta
Obecnie obie nadzorują prawidłowe działanie grupy na Fb- "Świry rękodzieła inspirują "
Były to wtedy moje pierwsze w życiu takie warsztaty i pierwsze prace na zupełnie nie znanym gruncie. Udział w nich, był dla mnie prawdziwym eksperymentem :)  
Warsztaty z Ulą-wykonałam wtedy taką pracę



Praca z warsztatów Marty uległa rozklejeniu i czeka na lepsze czasy by ją naprawić.
Od czasu do czasu biorę udział w darmowym wydarzeniu pod nazwą
 "darcie pierza", które również odbywa się w siedzibie firmy ITD.

   Ostatnio pod nadzorem Ewy , przez kolejne dwa spotkania pracowałyśmy nad stworzeniem Junk Jurnala. Dziennika z papierów, które były pozostałościami po innych projektach. 
  Swojego czasu  Danusia pisała sporo na ten temat u siebie na blogu. Wtedy jakoś nie wyszło mi z tym "tworem". Potem bardzo ciekawie pisała Tutaj o dzienniku trochę innego rodzaju. (W zasadzie ona zawsze pisze ciekawie)
Eh...rozpisałam się za dużo i odbiegam od tematu, to moja wada. Wracając do sedna. 
Obecnym eksperymentem nad którym tracę czas jest właśnie tworzenie 
Junk Jurnala i wpisy w ART Jurnalu. 
Kilka zdjęć :
 
80 %  materiału użytego to "śmieci papierowe" z ITD.

Wpisy do AJ :





----Orient. Kodeks Bushido.




----- słoneczniki

Splociku, wybierz sobie zdjęcie, które chcesz :)

Bardzo dziękuję, że jeszcze tu zaglądacie .

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)















 


14 komentarzy:

  1. Wow, nowa technika i dobrze idzie, jakoś nie ciągnie mnie do papieru.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Od czasu do czasu ciągnie mnie w inne strony ;)

      Usuń
  2. Ciekawe prace. Fajny pomysł na wykorzystanie resztek niewykorzystanych materiałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego są chyba takie rzeczy.Większość ludzi wyrzuca przeczytane czasopisma , jakieś druki czy koperty. A można z takiego "byle czego" zrobić coś fajnego, oczywiście jeśli ktoś ma na to ochotę :)

      Usuń
  3. Zadziwiają mnie takie wpisy i robienie czegoś z niczego. Świetnie Ci to wyszło. Świry oglądam, Ule i Martę uwielbiam. Wciąż próbuje wszystko nadrobić, ale wiadomo.... jakie jest życie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej gdy ma się małe dzieci , jak u Ciebie, doba za krótka się wydaje :) Też mam tam ciągle tyły, ale próbuję w swoim tempie ..czyli poowoli ;)

      Usuń
  4. Widzę, że eksperymentujesz na całego i fajnie Ci to wychodzi. :)
    Twój link i wybraną fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace i dobrze, że próbujesz nowe rzeczy i rozwijasz się. Ja resztki papierów wykorzystuję do kartek lub syn do prac plastycznych, hihi, więc u mnie wszystko jest na bieżąco wymiecione. Jednak pomysł JJ ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam być na takich warsztatach , niestety u nas takich nie ma, a na wyprawę gdzieś dalej nie mogę sobie pozwolić. Fajne prace poczyniłaś :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Najbliżej chyba byś miała Reniu, do Bielsko -Białe. Jeśli nie pomyliłam województw.

      Usuń
  7. Śliczne te prace. Chociaż, jako kociarze, najbardziej podoba mi się ta kartka z kotem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń