środa, 22 listopada 2023

524. Święto kredki. Rękodzieło i... przysłowia -11

 Witam :)

Mało tworzę. ...Albo raczej , coś tam robię ale jakoś tutaj nie pokazuję. Zaległości w wyzwaniach mam jak zawsze :(

Ostatnie dni , a nawet tydzień cały był szary deszczowy i zimny. 

Dziś wyjrzało u nas słonko. I od razu przyjemniej człowiekowi i jakoś lżej :)

 Jakiś czas temu trafiłam w internecie na Kalendarz Świąt Nietypowych . I według tego kalendarza dziś jest Święto Kredki :) 


I zrobiłam taki sobie rysunek. Coś w typie  NeuroArt,
 o którym pisze Danusia.


Nic takiego, ale nawet mi się podoba :)

 Zgłaszam do wyzwania w tym miesiącu u Splocika. W jej zabawie :

do cytatu 

2. "Zacznij tam, gdzie jesteś, użyj tego, co masz, zrób, co możesz." - Artur Asie


Użyłam tego co miałam i zrobiłam co mogłam. 

Pozdrawiam serdecznie- Mięta :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawe są te nietypowe święta, ale fajnie, że są, zawsze można się do nich jakoś odnieść. :)
    Rysunek jest super i pewnie sam Picasso pochwaliłby Cię o tak ciekawy rozkład kolorów. :)
    Mnie się podoba. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może do końca roku uda mi się zaległe nadrobić . Uściski ślę :)

      Usuń
  2. Świetny ten rysunek, super ogarnęłaś zabawę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujący rysunek. Ciekawa kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają kolory jakich użyłaś do pokolorowania rysunku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic takiego piszesz 🙂 a jednak coś. Wszystkiego dobrego. 🙂

    OdpowiedzUsuń