wtorek, 19 grudnia 2023

527. Zabawa z niespodzianką...hurtowo :P

 Witam :) 

Będzie trochę długo.

Na początku roku u Lenki  rozpoczęła się-  Zabawa  z niespodzianką. Podobały mi się zasady więc się zapisałam.  




   Niestety..zgłosiłam tylko dwie prace....
 Zdjęć miałam większość, a nie zrobiłam wpisów. Pewnie czymś innym byłam zajęta, albo co bardziej prawdopodobne zapomniałam (Starość, kurde starość )
 Za dużo na początku roku się chce, a potem się już coraz mniej chce :/

  Pomyślałam sobie, że jednak wstawię zdjęcia hurtem do zaległych tematów. Mimo, że nie będą brały udziału w żadnym losowaniu, to przynajmniej choć jedną zabawę będę mieć skończoną na czas ;) Czyli przed Nowym Rokiem.

Takie były tematy:

 

1.  Czarny nie marny - wpis TU



 

2. Pasterz pije Mamrota, skończyła się jego robota. 

-Opakowanie na wino(już bez wina)
 
 




3. Czy to czapka krasnoluda, czy to kitka ruda, a może to złuda?-
Kita ruda :) wpis jest TU








4. Różowy księżniczkowy -  dziecięca torebeczka.














5. Czy Rudolf zakłada półgolf ?
Mój ma szal i czapkę, może półgolf też lubi ;) 


 

6. Guzik z pętelką 

Dawno temu. - broszka. Na środku jest guzik.

7. Kwiaty w filiżance, filiżanka w kwiaty.

Nie wiedziałam które zdjęcie wybrać. Więc są dwa :) 





8. Rogi ma nie tylko zwierz srogi. 

chusteczka z brzegiem szydełkowym
9. Zając hasa, nie tylko do lasa. .

Mój akurat po śniegu, ale las jest niedaleko...






10. Magiczny nie zawsze tragiczny. 

Tag z wróżką i smoczym jajem. 






11
. Szalony czerwony . Bransoletka moja osobista,sznur z koralików zrobiony szydełkiem .
 Grudnia na razie nie ma. Lenka choruje...mam nadzieję,że wszystko u niej dobrze...

Dziękuję,że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta 

12 komentarzy:

  1. Sporo tego, piękne prace powstały, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana poprawiłaś mi humor. Fajne prace i super fotki. Róże w filiżance - super. Ślę moc serdeczności i dziękuję że przygotowałaś tyle prac z myślą o zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka paskudna u mnie pogoda, że depresyjnie działa. Drugi tydzień pada deszcz. Dobrze, że chociaż komuś humor poprawiłam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajna różnorodność prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja tematów. Szczególnie ten z filiżanką i kwiatami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace przygotowałaś, a szczególnie czarny nie marny- lubię ten kolor, a dzianina ma u mnie szczególne miejsce:) Pozdrawiam serdecznie i Do Siego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest ta kartka z liskiem :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń