sobota, 13 stycznia 2024

530. Coś prostego.

 Witam :) 

W tym roku  Renia wymyśliła nową zabawę. 

  I taka też miała być styczniowa praca. A czy jest coś prostszego niż zakładki do książek ?  Zakładki bywają różnorodne. Mogą być szydełkowe, frywolitkowe, dziergane,szyte, haftowane(mistrzyni Splocik ) czy nawet ozdabiane drewniane. Tego typu nie dla każdego okazują się być proste do wykonania. Oczywiście można kupić też gotowe, lub używać w tym celu jakiegoś starego biletu albo opakowania po czekoladzie, a nawet kawałka sznurka :P  Jednak w zabawie chodzi o wykonanie pracy samemu. A najprostsze według mnie są zakładki papierowe. Tu też może być duża różnorodność. Mogą być do jakiegoś tematu lub koloru, mogą się różnić wielkością, kształtem i oczywiście użytymi papierami lub mediami. Co nam wyobraźnia podpowie :)

  Ja użyłam stronę z darmowej kolorowanki  z internetu, którą przycięłam do wybranego rozmiaru i nakleiłam na kartonik z obu stron. Potem dopiero pokolorowałam kredkami akwarelowymi. 

 Z jednej strony jest jaśniej, a wszystkie kwiaty są obrysowane na srebrno z drugiej ciemniej i tylko środkowy jest obrysowany, ale niezbyt to widać.




   Zakładka została też zgłoszona do rocznego wyzwania zakładkowego na Fb-owej grupie strony "Świry rękodzieła inspirują" gdzie w styczniu tematem są -Kwiaty .

 Dziękuję, że zaglądacie .
 Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




 



20 komentarzy:

  1. Śliczna! Jeżeli chodzi o malowanie i takie tam to jestem antytalentem, dlatego uwielbiam oglądać takie prace. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś lubiłam robić zakładki :) chyba muszę do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka. Pozdrawiam Cię milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowna zakładka. Słoneczniki to jedne z moich ulubionych kwiatów ☺️. Przepiękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna tą Twoja zakładka, tak słoneczna ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trochę takie małe słoneczka w pochmurne dni.

      Usuń
  6. Przepiękna! Pewnie dlatego że akwarelowa, tak mnie ujęła swym urokiem - lubię te rozmyte barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna słoneczna zakładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest! Już ją podziwiałam na Świrowej grupie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, la la, jaki cudowny pomysł na wykorzystanie kolorowanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gdy samemu nie za bardzo się potrafi rysować, można kolorować cudze rysunki :)

      Usuń