niedziela, 14 stycznia 2024

531. Bez postanowień....

 Witam :) 

  Pokażę wpis do Art Journala, który zrobiłam w temacie "Postanowienie noworoczne" na Fb-owej grupie - ARTJOURNAL-to mnie interesuje 

  A podpisałam go tak :

" Nie robię postanowień noworocznych.
Ale marzy mi się podróż do Włoch.
Niestety "jak się nie ma miedzi, to się w domu na d...e siedzi", więc choć tak...."


Moją pracę zgłaszam do kolejnej edycji zabawy u Splocika -

Rękodzieło i przysłowia albo...2 


Wybrałam cytat :

"Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego." - Theodore White 

 Przygodę z Art Journalem i Junk Jurnalem rozpoczęłam w połowie poprzedniego roku..,,choć jurnale "chodziły za mną" od kilku dobrych lat. I ciągle się w tych tematach uczę. 
Mogę na własnym przykładzie stwierdzić prawdziwość powyższego cytatu :)

I nowy banerek zabawy- 



Dziękuję ,że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

19 komentarzy:

  1. Kapitalnie wyszło, też nie robię postanowień ale życzę aby to marzenie się spełniło, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą pracę na Facebooku, świetnie z tą podróżą. Wątroba powinna być chyba Ci wdzięczna 😍 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wdzięczna, ponieważ ja prawie wcale nie piję alkoholu. Sporadycznie ,raz na pół roku czerwone wino :p

      Usuń
  3. Dobre!!! ja postanowień i jurnalii nie robię- nie wychodzi mi ani jedno, ani drugie, ale Tobie wręcz przeciwnie;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    Read the latest sports news

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visiting, but I'm not interested in football. I like basketball :)

      Usuń
  5. Bardzo udany, oryginalnym wpis :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sposób na podróżowanie. :)
    Wpis bardzo udany. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super wpis, napis mnie Aniu ubawił, to moja wątroba aktualnie podróżuje po USA. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis do artjournala. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Również nie robię postanowień noworocznych ale ... no tak. Jedno jednak jest. Powrót do bloga po dość długiej przerwie. Super wpis;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Powroty czasem bywają trudne. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  10. Te teksty powaliły mnie są niesamowite i ta kartka świetna to ja może swoją wątrobę jednak w Polsce zostawię, też mamy fajne winka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń