czwartek, 25 stycznia 2024

532. Karteczka 1

 Witam :)

  Bardzo podobają mi się karteczki okolicznościowe wykonywane w różnych technikach. Mam ich trochę. Najwięcej z zabawy kiedyś organizowanej przez Czarną Damę. Była to -zwierzęca wymiana kartkowa.-2019 r. Co jakiś czas je wyjmuję i podziwiam, wiele jest haftowanych :)   Niestety nie koniecznie mi z nimi  po drodze, gdy chodzi o ich tworzenie przez cały rok, specjalnie pod konkretne święta ( Boże Narodzenie czy Wielkanoc-Pascha; tu poległam na całej linii) 

  Od czasu do czasu jednak jakąś zrobię. Dziś prezentuję karteczkę wykonaną według mapki . Mapka jest podana na styczeń - w zabawie  u Uli 

 Karteczki można wykonać z dowolnego powodu :) Więc może uda mi się zrobić ich dwanaście. Czas pokaże ...
 
Moja pierwsza, taka do koperty : 

 Użyłam papierów firmy :ITD Collection- serii "Winter Bouquet"

I banerek zabawy 


Dziękuję,że zaglądacie.

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

20 komentarzy:

  1. Delikatna i idealnie odwzorowująca mapkę. Pasuje na różne okazje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów jedna kartka gotową, fajnie zimowo wyszła, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka Aniu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękna jest Twoja kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio pracowałam z tymi papierami :) bardzo udana karteczka! Widzimy się na zabawie u Uli, ja też zgłosiłam moją pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje prace wszystkie cudne.Idę obejrzeć :)

      Usuń
  6. I powstała śliczna kartka okolicznościowa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartkę zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!! z kartkami mi też nie po drodze, ale wiem, jaką sprawiają radość :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      To prawda, przyjemnie dostać kartkę. Ma się wtedy pewność, że ktoś , gdzieś o nas myśli :)

      Usuń
  9. Bardzo ładna karteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń