czwartek, 1 lutego 2024

533. Styczniowe książki .

 Witam :)

  W tym roku tak jak i w ubiegłych latach książki , które czytam próbuję dopasować do wyzwań.  Nie zawsze mi się to udaje i mimo, że staram się czytać w miarę systematycznie , to bywa że książki przeczytane nie pasują nigdzie ;)

W ramach wyzwania  Trójka e-pik 



1. Styczniowy Kalendarz Świąt Nietypowych - 18 stycznia przypadał światowy dzień Kubusia Puchatka .Więc u mnie oczywiście solenizant  :D

 A.A. Milne - "Kubuś Puchatek"

2. Na kole - książki z rowerem i kołem na okładce, w tytule lub treści  --- nic :(

3. Spójnik w tytule - 

Agatha Christie - "Przyjdź i zgiń"



 Drugim wyzwaniem książowym , w którym biorę  udział (a w zasadzie próbuję) jest :
W tym roku będzie ciężko. Ponieważ szukamy nie pisarza, nie kraju, a pierwszej litery tekstu właściwego.  W styczniu była to literka "B"

Wiliam Horwood -  "Tryumf Ropucha" 

 

Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam i prawidłowo wskazałam literkę .
i banerek :

Książki wędrują na listę u góry na pasku, gdzie kolejny rok liczę przeczytane strony z kreatywną jacewiczówką


Dziękuję, że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)





10 komentarzy:

  1. Ostatnio czytam (między innymi lekturami) kolejne książki Agathy Christie, ale tego tytułu nie znałam. Muszę sobie dopisać do listy.
    Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w tych wyzwaniach!
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, że potrafisz tak systematycznie barć udział w wyzwaniach i zabawach. Ja w tym roku nie zapisuję się na żadne całoroczne zabawy. Jednak Tobie życzę udanej zabawy i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Niestety nie zawsze mi wychodzi ta systematyczność, choć się staram ;)

      Usuń
  3. Jakie fajne wyzwania i jak świetnie Ci poszło Kubuś o ropuch ale to była bajka ;)
    komplet czapka i szalik to nitka z kokonka( bawełna akryl) - czapka wychodzi przewiewna na zimę się nie nadaje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam , fajny melanżowy komplet :) Masz rację jak co to tylko na wiosnę :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię te czytelnicze podsumowania, wiem po co sięgnąć, tyle że lista wciąż mi sie wydłuża i nie wiem kiedy ja to wszystko przeczytam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką listę . Zamiast ubywać to pozycji przybywa :)

      Usuń
  5. Zawsze jest fajnie powrócić do książki "Kubusia Puchatka" :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko mi dostosować się do wyzwań czytelniczych więc sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń