wtorek, 9 kwietnia 2024

540. Psikus ;)

 Witam :)

 Pierwszego kwietnia jak co roku był Prima Aprilis, jednocześnie był to drugi dzień Świąt Wielkanocnych , a na dokładkę ja się rozchorowałam paskudnie i jeszcze mi nie przeszło :(  Ale w zasadzie ja nie o tym chciałam....

  Renia w swojej zabawie Coś prostego  zrobiła uczestnikom małego psikusa i zadała na kwiecień temat - Bożonarodzeniowy :D 

 

 Więc karteczka na Boże Narodzenie , taka inna trochę . 


Na płasko do koperty .
Tak, gdy się ją wyjmie .

Zrobiona chyba w lutym była, tu niepokazywana. 
Może Renia przyjmie...

Nie mam siły myśleć...kto to widział, żeby przez tydzień mieć gorączkę....

Dziękuję, ze zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

7 komentarzy:

  1. Wow, efekt końcowy jest szałowy i niespodziewany. Jesteś niezwykła w tym co robisz.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka, na początku prosta, z efektem końcowym wow.
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity składaczek. Życzę dużo zdrówka. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna kartka!! bardzo mi się podobają te rozkładane formy 3D:) Dziękuje za udział w zabawie i dużo zdrówka życzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka. :)
    Na początku prosta, a potem ciut skomplikowana jak dla mnie. :)
    Zdrówka życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny świąteczny box. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna karteczka! :) dużo zdrowia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń