wtorek, 23 kwietnia 2024

541. Papierowo .

 Witam :) 

 W kwietniu w zabawie :


 u Splocika dwa przysłowia do wyboru:

1. Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy. 

2. Człowiek, który się nie myli, jest jak drzewo, które się nie pali. 

 Myślałam i myślałam i nic mądrego nie wymyśliłam. Więc wybrałam to  co mi się wydawało najprostsze; czyli pierwsze przysłowie i  słowo "Ręka".  Bardziej mi pasuje liczba mnoga -ręce. Moja praca jest wykonana ręcznie. 

 


  Zrobiłam sobie kartę PCJ (PostCard Journal) z ciekawości niż z potrzeby. Taka papierowa bzdurka dla własnej przyjemności . Karta taka może być ozdobiona czy zmediowana tak samo jak tagi, karty ATC czy wpisy w różnego rodzaju zeszytach kreatywnych(Art journal, Junk jurnal itp) Ograniczają nas tylko wymiary, które tutaj wynoszą 10,5 cm x 21 cm i jedno kółko do albumów (zamykane/otwierane). Ponieważ takie karty łączy się kółkiem. (Niestety nie wiem kto to wymyślił)


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

  

1 komentarz: