piątek, 17 marca 2017

150. Książki, książki i jeszcze raz ksiażki

  Trochę późno zaczynam, ale postanowiłam wziąć udział w Wyzwaniu Czytelniczym u Ani Jacewicz. 
Wyzwanie polega na przeczytaniu w ciągu roku tylu książek, by ich strony razem zliczone dały liczbę 3650. Bardzo dobre wyzwanie dla zabieganych, nie mających zbyt wiele czasu, jednak nie chcących zapomnieć o czytaniu.wystarczy po 10 stronic co dziennie :) Nie wiem czy Ania mnie dopisze ponieważ wyzwanie trwa od stycznia, jednak banerek do niej wstawię na nowej stronie.
Otworzyłam listę na nowej stronie o tu : KLIK ale nie wiem jak połączyć ją z blogiem by nazwa strony była widoczna na stronie głównej. Trochę techniki i człowiek się gubi :(  Jak dojdę co z czym, to edytuję, na razie jak ktoś ciekawy to zapraszam kliknąć na podświetlane.
Pozdrawiam-mięta.

***
Poszukałam ,poczytałam i zrobiłam.U góry pod etykietami jest już widoczne"wyzwanie czytelnicze 3650" przenosi do listy moich książek w tym roku. Pa,pa

2 komentarze: