piątek, 4 stycznia 2019

217. Zimowy zajączek-część druga

Witam:)

   Pisałam w listopadzie ( tutaj ) o Sal-u z zajączkiem zaproponowanym na stronie Zrób To Sam . Sponsorem zestawów do haftu, które otrzymało dziesięć uczestniczek jest sklep :

   Sal został podzielony na trzy części. Pierwsza część obejmowała haft krzyżykowy i chętni mieli czas do 22 grudnia zeszłego roku(dlatego u mnie-zimowy zajączek). Teraz jest czas na
drugą lekcję  , która dotyczy haftu koralikowego. 
I mój zajączek doczekał się błyszczącej kokardki :)
 
 Pierwszy raz haftowałam koralikami. Wydaje mi się,że chyba za luźno mam te koraliki. Niby są wszystkie w tę samą stronę, a nie wyglądają idealnie równo.

Banerek -
 
Pozdrawiam serdecznie-Mięta

3 komentarze:

  1. Piękny obrazek. Koralikami super efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja musiałam się wstrzymać z haftem bo nie miałam igły do koralików :) Fajna jest Twoja kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft koralikami to dla mnie czarna magia. Świetnie wygląda ta koralikowa mucha

    OdpowiedzUsuń