poniedziałek, 14 stycznia 2019

219. Pierwsze próby...

Witam :)

   Jeszcze w sobotę był śnieg i mróz, a dziś za oknem leje i wieje. Szaro,buro i ponuro. 
Więc pokażę wam moją pierwszą karteczkę wielkanocną. Koślawa trochę i pewnie niektórzy się uśmieją z jej wyglądu. Raczej do wysłania nie bardzo. No cóż, początki bywają trudne.
 Karteczka ma kolory: biały,żółty i zielony.
 Córka chce ją dać w odpowiednim czasie koleżance. W zasadzie wygląda jakby ją dziecko tworzyło. Mimo to  zgłaszam ją do zabawy u Ani . 
  

Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

15 komentarzy:

  1. Super karteczka :)
    Ja jeszcze nic nie wykombinowałam, ale mam jeszcze trochę czasu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka :) warto ją dać komuś, na pewno sprawi radość

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie wszystkim za słowa otuchy:) Juz myślałam, że takich niudanych nie powinno się pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cieszę się bardzo z tej kartki , jest super taka wesolutka. Jest w mojej zabawie wiele osób które zaczynały 3 lata temu a teraz to zawodowe scraperki. Debiuty nie są proste. Pozaglądaj troche do osób które biorą udział w zabawie a na pewno znajdziesz tam wiele inspiracji. Mam nadzieję że zostaniesz z nami na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kurczątka. Nie przejmuj się pierwsze koty za płoty
    następne będą ładniejsze.Każdy kiedyś zaczynał. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta kartka. Rób dalej a z każdą kolejną będziesz bardziej zadowolona. Ćwiczenie czyni mistrza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Początki nigdy nie są łatwe, ale kartka i tak jest śliczna i ma bardzo pomysłową formę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest SUPER!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, początki to początki. Daj sobie szansę i działaj dalej :)
    Swoją drogą karteczka bardzo fajna i nie wiem dlaczego tak surową ją oceniasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, bardzo udana karteczka, ma super formę i piękną, wiosenną kolorystykę.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna :))) Trzymam Mocno kciuki za nastepne !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Optymistyczna kartka, kurczaczki urocze :-) Praktyka czyni mistrzem jak mówi powiedzenie, zrobisz jeszcze kilkanaście karteczek i sama zobaczysz, że coraz lepiej i piękniej będą wychodzić :-),

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam myślę, że prace dzieci zawsze są wyjątkowe i niepowtarzalne :) Podoba mi się Twoja karteczka Aniu, jest wesolutka i zabawna a przy tym bardzo wiosenna.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń