wtorek, 21 stycznia 2020

271. Moja Odetta ...

Witam:)

  W tym roku kontynuuję zabawę u Splocika. Jednak nastąpiły zmiany zarówno w tytule jak i w zasadach. Już nie "Hafty i przysłowia" a" Rękodzieło i przysłowia".
W styczniu takie są przysłowia do interpretacji:

1. Ci lekko tańczą, którym dobry los przygrywa.
2. Każdy śnieg jest biały, ale nie wszystko, co białe jest śniegiem.


   Mam dwie prace, ale dziś pokażę do przysłowia 1. I tak akurat się zdarzyło, że nie jest to haft.
Według mnie lekko tańcza ci , co po prostu tańczyć potrafią :) Zawsze lubię oglądać zawody w tańcu towarzyskim. Jednak najpiękniej według mnie tańczą w balecie. Tam tańcem opowiada się różne historie. Najpiękniejsza dla mnie to "Jezioro łabędzie". 
Przedstawiam moją Odettę:
Podczas klejenia-
 
Figurka jest cała papierowa. Została zamknięta w bombce-
 
A tu na choince- 
*** 
Bombkę z baletnicą zgłaszam również do wyzwania na blogu   DIY-zrób to sam

Na dziś tyle. Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

19 komentarzy:

  1. Piękna baletnica zamknięta w przezroczystej kuli - śliczne to jest. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna baletnica i ślicznie wygląda w tej bombce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wygląda! przepiękna baletnica i bardzo oryginalna bombka :) Powodzenia życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Piękna baletnica nawet nie wiedziałam,że z papieru można zrobić takie cudeńko.Super bombka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, sama baletnica jest śliczna i cudnie wygląda zamknięta w tej bombce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności. Bardzo pomyslowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. o świetny pomysł! jak to super wygląda w tej bombce! mega pomysł, zachwyciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna baletnica, tańczy z taką gracją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalnie to wygląda, cudna tancerka, bombka genialna :). Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cudna! Fantadtyczna praca! Jestem zachwycona Twoją baletnicą. Bardzo mi sie podoba. Dziekuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam i zycze powodzenia. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń