czwartek, 23 stycznia 2020

272. Wymianki

Witam:)

  W listopadzie zeszłego roku zapisałam się na Świąteczną Wymiankę, na blogu Świry Rękodzieła .
Moją parą została Małgosia z bloga -Magiczny świat krzyżyków. Ponieważ Małgosia mieszka daleko za morzem wiedziałam, że przesyłak może "iść" dłużej..ale żeby aż tyle? Wysłana przesyłką poleconą -lotniczą, płyneła chyba łódką wiosłową. Jej podróż trwała 4o-dni ! Ważne jednak, że dotarła na miejsce. Natomiast przesyłka do mnie została nadana i..... amba fatimabyło i nima... Myślałyśmy już obie, że gdzieś przepadła.
   Tymczasem wczoraj, wracałam z miasta z córką, byłyśmy w kinie na filmie Doktor Dolittle , sympatyczny. familijny,godny polecenia :) I mam zwyczaj taki, że zawsze jak wracam do domu to zaglądam do skrzynki, a tam...nie uwierzycie, leży sobie jak gdyby nigdy nic koperta od Małgosi ! Po prawie dwóch miesiącach w końcu trafiła tam gdzie powinna. Więc się chwalę zawartością :

Kartka bardzo ładna,ciut pogięta, a lizaki okazały się połamane, ale co tam ważne,że jest:) Zawieszka za to śliczna:)
***
Nadal w temacie wymianek. 
W tym roku również biorę udział w wymiankach karteczkowych ze zwierzętami u Czarnej Damy W styczniu królują króliczki.
 

Moja karteczka poleciała do Marioli (już odebrana) 

Natomiast ja, dostałam karteczkę od Barbary :
 

Na razie tyle. Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

8 komentarzy:

  1. No to rzeczywiście dłuuugo szło, ale najważniejsze że dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. P.S. gdybyś potrzebowała wzory na podkładki na szydełku to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Pocztą różnie bywa, najważniejsze ze kartki już pod właściwymi adresami. Dziękuję za odwiedziny i komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamusiu! 40 dni! już myślałam, że mnie ta nasza poczta nie zdziwi, a jednak! super, że paczucha jednak dotarła, pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to już jest z tymi przesylkam ile czasem człowiek sie nadenerwuje, nawyzywa nim to przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianki.:) Fajnie, że przesyłka, choć ze sporym opóźnieniem, ale jednak dotarła. Ja w tym roku odpuściłam zwierzęcą wymiankę karteczkową. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że mimo przeszkód, wymiankowa przesyłka dotarła.
    Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń