wtorek, 23 czerwca 2020

307. Koszyczek

Witam:)

  W piątek 19-ego, na Fb-owej grupie Świry Rękodzieła Inspirują  odbyła się lekcja szydełkowania koszyka ze sznurka, prowadzona przez Ulę . Robiłyśmy koszyczki ze sznurka o grubości 5 mm. Ja użyłam szydełka nr 8.  Zastanawiam się jak sobie radzą dziewczyny, które szydełkują dywaniki ze sznurka, przecież  palce nieźle bolą od takiej grubaśnej "nitki ".

 
  Mój koszyczek jest nieduży z przeznaczeniem na pierdółki łazienkowe, tutaj maseczki do twarzy..niestety trzeba już wspomagać cerę...

 
    Mimo, że ciężko się robi ze sznurka ale efekt mi się podoba. I myślę, że zrobię jeszcze jeden koszyczek ale kwadratowy:)

Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

2 komentarze:

  1. Urocze są koszyczki. Bardzo mi się Twój podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny koszyczek. Jak czytałam o planowanej lekcji to bardzo chciałam w niej uczestniczyć. Ale mi się zapomniało. Trudno. Ale taki koszyczek mam ciągle w planach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń