poniedziałek, 18 stycznia 2021

355. Być jak...Picasso

 Witam :) 

    Wczoraj brałam udział w live'ie, na fb-owej grupie "świry rękodzieła inspirują",  który prowadziła nasza blogowa koleżanka EF-ka /hubka :)  Nie była to taka zwykła lekcja/tutorial jak coś należy zrobić, ale forma zabawy z pewną niewiadomą -tu była  kostka do gry potrzebna. Tworzyłyśmy karty ATC w temacie :

Być jak..Picasso 

Dawno się tak fajnie nie bawiłam :)

A to mój wytwór, który powstał na spotkaniu : 

 

Potem dorobiłam jeszcze dwie i tak wygląda moje trio : 


I taka historyjka. 
 Pierwsza to modnisia, która bez makijażu z domu nie wyjdzie, a nade wszystko kocha szminki. Jej znajoma, uwielbia perły...ale ma też tajemnice pewną. Nocą się przebiera i chodzi do kasyna grać w ruletkę :) Ich znajomy natomiast musi koniecznie przejść na dietę wegetariańską, od nadużywania golonki wątroba mu już szwankuje :p 


***
Jak już w temacie kart ATC jestem, To Danusia  ogłosiła wyzwanie :


Temat na styczeń - HERBATA   



Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

 


18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Picasso rewelacja! :) Jak to niewiele trzeba, żeby zrobić coś fajnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ha świetne historyjki i fantastyczne ATCiaki😀👏 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa i ATC.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne prace!! picasso jak się patrzy;)
    cieszę się, ze czapki się podobają i jakby co to ja nie mam nic przeciwko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  6. Super historyjka. Ach te paniusie, łażą wszędzie. A niby takie grzeczne. A ten koleś to koniecznie na dietę. 🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, ubawiłam się nieziemsko:) świetne są takie zabawy, jest i Twoja góralka! haha :D góralka w kasynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś się kamuflować biedna musi :)
      Dzięki :)

      Usuń
  8. Świetna robota !.
    Twoje dzieło przypomina styl Picasso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Środkowa (ta z koralami) jest moja :) Dziękuję Aniu za wymiankę ... ja dopiero dzisiaj kilka słów w temacie napisałam.

    OdpowiedzUsuń