wtorek, 19 stycznia 2021

356. Kartki według mapki- 1

 Witam:) 


  Kolejny raz  próbuję wykonać karteczki w zabawie u Ani w każdym miesiącu. W zeszłym roku z powodów rodzinnych końcówkę odpuściłam. Jak mi się uda będę  pokazywała dwie karteczki...ale to się jeszcze zobaczy jak będzie z czasem.

 W tym roku wykonujemy karteczki według mapki.

 

Na styczeń są takie propozycje:

 
Teoretycznie karteczki według mapki są ponoć łatwiejsze do wykonania. Robię je z tego co mam w domu , i jak na razie nie przewiduję kupowania specjalnie żadnych materiałów. Nie do końca jestem zadowolona z efektu ...




 
 Dzisiaj jest pochmurno od rana i mimo, że postawiłam karteczki na parapecie, wcale zdjęcia nie wyszły dobrze :(

tu razem dla Ani:
 
***
Karteczkę wielkanocną zgłaszam również do wyzwania Wielkanoc przez cały rok  


***
Dodatkowo zdjęcia zimowe jak u nas nasypało :)




widzicie ptaszka? 


Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)





39 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) i napiszę tak, nie sztuka zrobić coś ładnego z całej sterty kupionych materiałów, sztuka to zrobić coś z niczego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu mamy fajną zimę. Widzę ptaszka :).

    Kartki mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się skulił, że ledwo go było widać :)
      Takiej zimy nie było od lat..ale nie wiadomo ile śnieg poleży.
      dziękuję :)

      Usuń
  3. Świetnie poradziłaś sobie z kartkami. :)
    Zrobić coś z tego co się ma w domu, to dopiero wyczyn, a przy okazji porządkowanie przydasiów.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Różnych kawałków,ścinków papierków jeszcze mam trochę, zazwyczaj do niczego niepasujących :/

      Usuń
  4. Takie tworzenie z "niczego" to dopiero wyzwanie, wymaga sporej wyobraźni bo nie sztuka złożyć kartkę z gotowych elementów. Świetnie sobie poradziłaś i ładnie zinterpretowałaś mapki. Obie karteczki są pełne uroku.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A powiem ci, że z mapkami u mnie różnie.:) Bardzo dobrze wyszło, jesteś dla siebie zbyt surowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zima! A karteczki wyszły fajnie, zwłaszcza ta wielkanocna 😀Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, jednak choinki śnieżne cudowne,u nas odwilż + 3.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) U nas dziś też się plucha robi +2 jest.

      Usuń
  8. Widzę, że też skupiłaś się na robieniu zdjęć drzewom :) Fajne karteczki i kolorowe.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam się podoba. Są oryginalne i zrobione z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki i cudne zimowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje piękne kreacje kart.

    Tak, widziałem czarnego ptaka… wydawało się, że jest mu zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddana miłość.
      Podtrzymujcie ducha, przyjaciele :)

      Żal mi tego ptaka.
      Chcę jej dać koc.

      Usuń
  12. super karteczki, ale ta z pingiwnkiem, no wiesz, bo on tak ładnie oczko puszcza do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, podoba mi się Twoja interpretacja mapek. i jakie super śnieżne kadry (widzę ptaszka:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za udział w zabawie i trzymam kciuki za wytrwałość. Cieszę się, że udało Ci się zrobić kartki do obydwu mapek. Bardzo fajnie wyszły i super że wykorzystujesz to co masz w domu. Ja niestety mimo postanowień i tak ciągle coś dokupuję.
    Zimę masz piękną.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki wyszły fajnie, czasami mapki ograniczają nam pole manewru, ale wszystkiego trzeba spróbować,
    prawda? u nas halny i juz prawie po śniegu, ale zapowiadają kolejne opady;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Ja zdecydowanie wolę śnieg i mróz oczywiście zimą. Gdy bardzo wieje dostaję migreny :/

      Usuń
  16. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki i masz zaliczone wszystkie wytyczne.Ja dokupuję papiery i się gromadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki i piękne mroźne widoczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co prawda nie znam się na tej metodzie, ale efekt końcowy wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kartki, uroczy pingwinek.

    OdpowiedzUsuń