sobota, 30 stycznia 2021

357. Co mi w duszy gra ? - 1

 Witam   :) 

"Przepis na... co mi w duszy gra " taki jest tytuł nowej zabawy u Uli . 

Przepis styczniowy :

 
  A co mi w duszy gra?  Marzenia i sny , zawsze muzyka, w zależności od nastroju... 
dziś taka:


Jednak do wytycznych zrobiłam taką karteczkę : 




  Baza jest kwadratowa, nie widać na zdjęciu ale jest srebrna i się delikatnie mieni. Kartka leżała z rok,aż się doczekała ...Grafika na kartce też jest kwadratowa(od Zielone koty -albo mam sklerozę i zapomniałam skąd mam) kwiatki  to grafika poinsecji ale jednak to kwiaty ;) Gazę widać z pod kwiatków , szablonu nie ma...tekturka jest ukryta...to tag, który okleiłam. Tu go widać całego: 


dodatkowym elementem jest srebrny sznureczek. 

  Kartkę zgłaszam też do Rogatego ,

gdzie w tym roku królują tagi. Nie wiem czy co miesiąc zrobię pracę,nigdy nie robiłam tagów. Ale może uda mi się jedną prace podpiąć pod różne zabawy ?

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)



19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kartka, lubię takie srebrne dodatki, a już szczególnie do tematów zimowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tagowa kartka z grafiką pięknie Ci wyszła 😀 Szary i różowy zawsze świetnie razem wyglądają. Tagi nie są trudne, z pewnością stworzysz piękne kartki na zabawę Inki. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca :) magia świąt niech trwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Te świąteczne kartki teraz bardziej pasują do aury niż w grudniu :) Świetna karteczka i tag. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O tak, teraz chyba cały kraj nam ośnieżyło :)

      Usuń
  5. I bardzo fajny poczatek na przygode z tagusiami. Uroczy maluch schowany w cudnej graficznej kieszonce ❤❤❤.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jest tag! może się uda wpasować w niejedno jeszcze wyzwanie na Rogatym :) Sam tag jest już ładną ozdobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka z ukrytym tagiem :) Pierwsze koty za płoty ......

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z ukrytym tagiem :)

    OdpowiedzUsuń