poniedziałek, 29 marca 2021

379. Kolorowe drobiazgi

 Witam :) 

  W zeszłą niedzielę na  Facebook'owej grupie "Świry rękodzieła inspirują" tworzyłyśmy karty ATC w trójwymiarze. Lekcję prowadziła nasza Ewa-hubka .  Pokażę wam moje wytwory ,które są bardzo skromne w porównaniu z innymi pracami:

 
i takie mini nagranie,gdzie widać trochę ten efekt 3D


Tutaj śliczności prowadzącej Ewa-hubka :)

***

 Następne co chcę pokazać to również  karty ATC, tym razem do wyzwania u DeniTematem marcowym jest -kolor.



Każda inna :) Kolory są bardziej wyraziste.

 


  Jeszcze się czymś pochwalę. Jakiś czas temu w prywatnej wymiance dostałam taką śliczną sówkę od Deni :

 i niespodziankę  : zakładkę ... i skrawki serdeczności :





Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

14 komentarzy:

  1. Śliczne wiosenne motyle! Kolorowe tło wspaniale do nich pasuje 😀Gratuluję prezentów i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Aniu, że wciągnęło Cię ATC (ja je ,,odłożyłam,, na potem) :) Mnie się Twoja twórczość podoba, tak trzymaj ... pięknie się w temacie rozwijasz. Gratuluję wspaniałej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku co można zrobić jak ma się zdolności. Idealne wszystko moim zdaniem. :) i ^_^

    Na pewno lepiej brzmi niż prokrastynator. ;)

    Wszystko z tymi obostrzeniami jest tak zawiłe chwilami, że głowa mała.

    Jak trylogia to nie wstyd.

    Po to właśnie te moje muzyczne i nie tylko polecenia się pojawiają czasem.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wiosenne karteczki. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie skromne, jakie skromne?! świetne są! no cycki mi teraz opadły no :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he,he..trzeba nosić odpowiedni stelaż..by nic nie opadało :P

      Usuń