środa, 9 marca 2022

443. "Tajemniczy ogród"- F. H. Burnett i "Anna KArenina "- Lew Tołstoj. Zakładki 1 i 2

 Witam :)


  Na Fb-kowej grupie "Świry Rękodzieła inspirują" dziewczyny prowadzą w tym roku kilka zabaw/wyzwań. Jednym z nich są zakładki, pasujące do konkretnej książki.Tytuły są podawane 15-stego danego miesiąca.

 Ponieważ zaspałam poważnie ;) ...w styczniu zrobiłam pracę długo po terminie. to dziś pokażę od razu dwie .



    Pierwszy styczniowy tytuł to- "Tajemniczy ogród", powieść dla dzieci autorstwa Frances Hodgson Burnett, po raz pierwszy opublikowana w 1911 roku.

Powieść zaliczana do  klasyki literatury dziecięcej i 

jedna z moich ulubionych :) 

Zakładka papierowa, wielowarstwowa.




 








Natomiast lutową pozycją była ...


powieść "
Anna Karenina" Lwa Tołstoja . 
Powieść powstała w latach 1873–1877

Czytałam raz, jeszcze w szkole średniej i wcale mi się nie spodobała, ale zakładkę zrobiłam. Wolałam adaptację filmową. 

Zakładka również papierowa.














Zobaczymy, czy uda mi się zrobić aż 12


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :) .

17 komentarzy:

  1. Aniu, też kocham Tajemniczy ogród. Po prostu kocham i książkę i film. Annę Kareninę jakoś strawiłam...
    Zakładki bardzo fajne. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne są.Tez podobała mi się wersja filmowa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zakładki :) i samo wyzwanie ciekawe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie także spodobała się ta zabawa i mam nadzieję że uda mi się zrobić 12 sztuk :)
    Bardzo fajne interpretacje przygotowałaś:)
    Anna Karenina w wersji książkowej też nie za bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki idealnie dopasowane do książek. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki wykonałaś, choć pierwsza podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anna Karenina idealnie pasuje do filmu- książka mnie również nie zachwyciła;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie zakładki wyszły cudownie, ale "Tajemniczy ogród" bardziej do mnie przemówił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zakładki. Mnie się akurat Anna Karenina podobała. Fajnie napisał. Lubię te przemyślenia Tołstoja.

    OdpowiedzUsuń