niedziela, 23 kwietnia 2023

508. Biscornu 3 i 4

 Witam :)

  Jak w temacie mam do pokazania biscorniaczki  do zabawy na blogu Haft i patchwork . 


Trochę mi zeszło nad nimi. Jakoś chęci mało było do czegokolwiek. Marcowy czekał tylko na zszycie ..i czekał , aż miesiąc się skończył :/

W końcu wyszyłam  kolejny i zszyłam oba .   

Pierwszy zaległy z marca, gdzie tematem była Wielkanoc 

I takie o, pisaneczki ...




Drugi w temacie bieżącym, kwietniowym - wiosenne kwiaty

U mnie są tulipany :) 

 


Dziękuję, że zaglądacie .

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

21 komentarzy:

  1. Śliczne motywy wybrałaś na biscornu, szczególnie ten różowy mi się podoba...chyba się starzeję bo kocham różowy kolor🤦🫣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie nie wszędzie róż pasuje , ale w kwiatach lubię .

      Usuń
  2. Jakie piękne, nadrobilas zaległości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przedwiośnie u mnie zawsze marne jest. Potem nadrabiam.

      Usuń
  3. Bardzo ładne biscorniaczki powstały. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są. U mnie też dużo jeszcze prac czeka na skończenie. Pozdrawiam serdecznie 🪻🪻🪻🪻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bywa czasem tak, jak czas jest chęci nie ma, a jak są chęci to czasu brak ;)

      Usuń
  5. Świetne poduszeczki. I w ten sposób żadna igła, tudzież szpilka, się nie zgubi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe biscorniaczki wyhaftowałaś, pisanki i tulipany śliczne. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie zawsze wychodzi jakby się chciało, ale się staram :)

      Usuń
  7. No ten kwietniowy to elegancja Francja - super haft i cudne kolory. Do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne oba igielniki, ale mnie urzekł ten z tulipanami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten różowy wzorek z motylkiem jest po prostu fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne biskorniaczki wyszykowałaś, ten w różu szczególnie mi się podoba 🤩
    Jenny...a ja tak dawno ich nie robiłam, muszę nadrobić;)
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oba ,każdy zachwyca perfekcją wykonania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    ចាក់បាល់

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam biscornu w Twoim wykonaniu. Piękne, barwne i idealnie wykonane!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń